Reclamatii
Rezolvat

Cont Fortuna

15 noiembrie 2020, 14:58
1

Buna ziua! Astazi am facut un cont pe Efortuna. Dupa crearea contului am depus direct suma de 100lei in comt, utilizand insa cardul sotiei. Ulterior am aflat ca nu este permis acest lucru, conditii in care am sesizar la relatii cu clientii aceste aspecte, insa dra care mi-a raspuns a spus ca nu imi poate oferii detalii. Am transmis apoi un e-mail in care le-am prezentat situatia si am intrebat daca se pot modifica detaliile contului astfel incat sa devina titular sotia sau, daca nu, sa poata fi returnata suma pe cardul sotiei, urmand sa fac depunerea de pe cardul personal. Precizez ca nu am confirmat identitatea in cont momentan si nici nu am pariat nimic din suma depusa. Nici nu o voi face pana la clarificarea situatiei. Imi puteti spune daca este posibila o solutie? Eventual sa returneze suma pe cardul sotiei, urmand sa fac depunerea de pe cardul personal, odata ce a fost o eroare sesizata imediat si nici nu am utilizat inca suma/confirmat contul. Precizez ca am depus 100lei, astfel ca in cont sunt in prezent 98lei (2lei taxa). Stiu ca nu este o suma mare, insa as vrea sa o pot utiliza totusi. Multumesc!

Suma: 98 RON
Buna ziua. Sper ca cei de la Fortuna sa poata lua in considerare si spiritul, nu doar litera legii. Mai insista cu solicitarea ta, explica-le din nou situatia si, atat timp cat ai recunoscut greseala, sa speram ca ti se vor returna banii!
Copy the token